מדיניות החזרה

יש לנו מדיניות החזרה של 30 יום, כלומר יש לך 30 יום לאחר שקיבלת את הפריט שלך לבקש החזר.

כדי להיות זכאי להחזר, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שקיבלת אותו, לא בלוי או לא בשימוש, עם תגים ובאריזה המקורית שלו. תזדקק גם לקבלה או להוכחת הרכישה.

ניתן ליצור איתנו קשר בכתובת info@toysourway.com.  אם ההחזר שלך יתקבל, אנו נשלח לך תווית משלוח חזרה, וכן הוראות כיצד ולאן לשלוח את החבילה שלך. פריטים שנשלחו אלינו ללא בקשה תחילה תחזור לא יתקבלו.

תמיד תוכל ליצור איתנו קשר לכל שאלה חזרה בכתובת info@toysourway.com.

נזקים ובעיות

אנא בדוק את הזמנתך בקבלה ופנה אלינו באופן מידי אם הפריט פגום, פגום או אם קיבלת את הפריט הלא נכון, כדי שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה.

חריגים / פריטים שאינם ניתנים להחזרה

לא ניתן להחזיר סוגים מסוימים של פריטים, כמו מוצרים מתכלים (כגון מזון, פרחים או צמחים), מוצרים בהתאמה אישית (כגון הזמנות מיוחדות או פריטים בהתאמה אישית) ומוצרי טיפוח אישיים (כגון מוצרי יופי). אנו גם לא מקבלים החזרות עבור חומרים מסוכנים, נוזלים דליקים או גזים. אנא צור קשר אם יש לך שאלות או חששות לגבי הפריט הספציפי שלך.

למרבה הצער, איננו יכולים לקבל החזרות על פריטי מכירה או כרטיסי מתנה.

החלפות

הדרך המהירה ביותר להבטיח שתשיג את מבוקשך היא להחזיר את הפריט שברשותך, וברגע שהתמורה תתקבל, בצע רכישה נפרדת לפריט החדש.

 

החזרים כספיים

אנו נודיע לך לאחר שקיבלנו ונבדוק את החזרתך וניידע אותך אם ההחזר אושר או לא. אם יאושר, יוחזר לך באופן אוטומטי על אמצעי התשלום המקורי שלך. זכור שזה יכול לקחת קצת זמן עד שהבנק או חברת כרטיסי האשראי שלך יעבדו וירשמו גם את ההחזר.

למעלה
הוסף לעגלת הקניות
ההוספה לעגלה נכשלה
המוצר נוסף בהצלחה לרשימת המשאלות